[tu polecam zrobić to graficznym wykresem z dużymi cyframi symbolizującymi poszczególne kroki]
1. WYSYŁASZ CV, a zespół HR dokonuje selekcji i odzywa się do Ciebie w maksymalnie 2 dni robocze od otrzymania zgłoszenia. Bo każdy z nas lubi być poinformowany co i jak.
2. PIERWSZA ROZMOWA – TELEFONICZNA (tzw. screening). Screening trwa około 15 minut. Poznajemy się podczas niego lepiej, opowiadamy o firmie i zadajemy podstawowe pytania, aby poznać oczekiwania kandydata.
3. DRUGA ROZMOWA – TECHNICZNA z naszym specjalistą. Ta trwa już około 1,5-2h. Prowadzimy ją zdalnie. Stawiamy tu na rozmowę, a nie odpytywanie.
4. TRZECIA ROZMOWA – Z KLIENTEM – to rozmowa opcjonalna, zatem jeśli to nie jest konieczne, bo nie wymaga tego Twoja specjalizacja – zrezygnujemy z niej i skończymy rekrutację po spotkaniu technicznym.
5. INFORMACJA O PRZYJĘCIU.
6. I od tej pory – Witaj na pokładzie!